Mistrzowie Smaku powracają!
W dniach 25-27 września 2024 roku w Poznaniu odbędą się targi POLAGRA. Podczas wydarzenia poznamy laureatów plebiscytu "Mistrzowie Smaku". Na targi zawita kilkuset laureatów z całej Polski.
Od wielu lat POLAGRA jest platformą dla branży gastronomicznej. To podczas tego wydarzenia odbywa się finał Kulinarnego Pucharu Polski, a pod okiem jurorów umiejętności nabywają uczniowie szkół gastronomicznych.
Zdanie gości jest w gastronomii równie ważne, jak ocena profesjonalistów. Jak podkreślają organizatorzy targów, najsmaczniej gotującego kucharza w poszczególnych województwach wyłoni plebiscyt "Mistrzowie Smaku".
Na poziomie powiatów organizatorzy przewidzieli nagrody dla najlepszych kelnerów, restauracji, barów/bistro/jadłodajni roku oraz kawiarni i cukierni. Na poziomie wojewódzkim nagrody otrzymają z kolei menedżerowie, bariści, barmani oraz mistrzowie słodkości. Do tego dojdą też nagrody za lody, pizzę, burgery i za najlepszą kuchnię azjatycką.
Okazja dla wystawców
Wyróżnienia przyznawane w plebiscycie trafią do kilkuset profesjonalistów i pasjonatów pracujących w gastronomii. Laureaci otrzymają zaproszenie przekazane przez organizatora konkursu i pojawią się na targach POLAGRA w środę, 25 września. Nagrody odbiorą podczas Gali Mistrzów Smaku.
Dla potencjalnych wystawców to dokonała okazja do promocji swoich produktów i usług kierowanych do właścicieli i menedżerów lokali gastronomicznych, kelnerów, kucharzy, barmanów i baristów.
Okazja dla laureatów
Udział w Gali Mistrzów Smaku to też szansa dla laureatów na podniesienie swoich umiejętności. Goście targów POLAGRA będą mogli wziąć też udział w debacie oraz bezpłatnym szkoleniu prowadzonym przez Pawła Grubę, który zyskał popularność jako menedżer restauracji w programie "Hell's Kitchen - Piekielna Kuchnia".
Szeroka promocja
Udział w plebiscycie to też szansa na dodatkową promocję.
- Lokale i ich pracowników do nagrody zgłaszają ci, którzy mają największe prawo, by przyznawać kulinarne nagrody, czyli zadowoleni klienci. W ten sposób wspólnie tworzymy wiarygodną, najlepszą listę z rekomendacjami dla innych. Idealną do wykorzystania przez naszych czytelników podczas wakacji - mówi Kamila Kalinowska, koordynatorka plebiscytu. - Nasza akcja to też oczywiście wspaniała okazja do promocji dla lokali. Tym bardziej, że o liderach w naszych rankingach pisać będziemy zarówno w papierowym wydaniu gazety, w serwisie internetowym, jak też w naszych social mediach - dodaje.
Więcej informacji na stronie www.polagra.pl.