Przed nami druga edycja HEINZ Selection
W świetle globalnego programu HEINZ Selection 2023 nie sposób nie zauważyć rozmachu i pasji, które tkwią w sercu gastronomii. Prawdziwym triumfem dla pasjonatów tego sektora okazała się pierwsza edycja konkursu, podczas której wyłonionych zostało 10 topowych burgerowni z całej Polski. W marcu 2024 kolejne lokale mają szansę zostać objęte Programem HEINZ Selection.
Za kulisami kulinarnego konkursu
Polskim szefem kuchni Kraft Heinz Company jest ceniony w środowisku gastronomicznym Paweł Biskupski. To właśnie on doglądał zeszłorocznych zmagań finalistów konkursu.
- Jak wiemy, jest to program globalny, lecz nigdzie na świecie nie przeprowadzono jeszcze konkursu w ramach HEIZ Selection. Nie tylko fine dining jest tematem na konkurs kulinarny, nasi kucharze pokazali, co potrafią zrobić z burgera. Ubiegłoroczna edycja była na wysokim poziomie - nie pomyliliśmy się - wyznaje ekspert.
W poprzedniej edycji konkursu Mistrzowie smaku rywalizowali ze sobą, prezentując nie tylko umiejętności kulinarne, ale także zachwycając kreatywnością, wyrafinowaniem oraz odwagą w eksperymentowaniu z nowymi smakami. Międzynarodowe Jury Konkursu korzystając ze swojego doświadczenia, wyłoniło 10 Laureatów, którzy zostali objęci Programem HEINZ Selection. Paweł Biskupski podsumowuje ten rok współpracy jako okazję do rozwoju pomiędzy najlepszymi, niezależnymi Burger Houses i popularną marką sosów HEINZ.
- W ciągu tego roku mieliśmy okazję spotkać się na warsztatach kreatywnych, przeprowadzić kilka aktywacji, jak również odwiedzić wszystkie burgerownie uczestniczące w programie. Próbowaliśmy nie tylko konkursowych burgerów, ale także innych dań i potraw serwowanych przez daną restaurację, co pozwoliło nam przekonać się o wysokiej jakości tych miejsc - zaznacza.
Zapowiedź drugiej odsłony konkursu to moment, w którym ekspert programu zdradza plany na najbliższą edycję. Czego możemy się spodziewać?
- Na uczestników nowej edycji czeka kilka zmian. Rezygnujemy z półfinałów, więc nie będzie szans na podejrzenie innych i poprawki w swoim burgerze. Kolejną zmianą jest uwzględnienie jako burgerowni niesieciowych miejsc do 10 lokalizacji, wysłuchaliśmy tych, którzy przez to nie zakwalifikowali się w pierwszej edycji, a wciąż prowadzą bardzo lokalne biznesy - zdradza ekspert Kraft HEINZ.
Zgłoś swoją burgerownie
Udział w programie niesie ze sobą nie tylko rozpoznawalność, możliwość tworzenia wspólnoty z innymi topowymi burgerowniami - to również okazja do zainspirowania się globalnymi ekspertami marki. Dostęp do unikatowych produktów HEINZ, różnorodnych materiałów brandowanych, wydarzeń marki HEINZ i nowych doświadczeń dają szansę na pozyskanie nowych klientów.
W ramach Programu HEINZ Selection na zainteresowanych czeka dwuetapowy konkurs:
- Etap 1: Kwalifikacja na podstawie formularza zgłoszeniowego (od 8.01 do 12.02)
- Etap 2: Finał konkursu w Expo XXI w Warszawie na GastroTargach SMAKKI (21.03)