Targi Horeca Expo przed nami!
W dniach 13-14 listopada w Green Mountain Hotel w Karpaczu odbędzie się pierwsza edycja Horeca Expo. W programie wystąpienia ekspertów, analiza trendów w branży HoReCa, a także zagadnienia skutecznego marketingu i codziennego zarządzania.
Organizatorzy podkreślają, że udział w wydarzeniu pozwoli uczestnikom na spełnienie oczekiwań i wymagań klientów.
Pokazy kulinarne poprowadzi Andrzej Polan. Szef kuchni, restaurator i autor książek poprowadzi również power speech "Trendy w gastronomii, czyli o kuchni lokalnej i nie tylko". Kontynuacją będzie panel dyskusyjny, do którego zaprosi szefów kuchni restauracji z regionu Karkonoszy. Odpowie też na pytania, co różni restauracje, w których jedzenie nam smakuje od tych, w których smakuje nam mniej.
Katarzyna Andrzejczyk-Briks, wykładowczyni, która w zespole poznańskiej Concordia Design zajmuje się wspieraniem procesów projektowych, poprowadzi dwa wykłady, starając się odpowiedzieć na pytania, czym jest analiza trendów i sygnałów oraz jak trendy i sygnały zmian wykorzystać w hotelu, pensjonacie, restauracji, gastronomii. Pierwszy jest zatytułowany: "Jak przygotować się na przyszłość. Dlaczego warto obserwować i wykorzystać trendy w biznesie?", a drugi: "Jak zmieniają się klienci? Trendy 2024 w hotelarstwie, gastronomii, wellness".
Ponadto eksperci opowiedzą o strategii i narzędziach skutecznej promocji usług hotelowych i restauracyjnych w Internecie. Jak w nieoczywisty sposób wykorzystywać narzędzia marketingowe tak, by wywołać zaskoczenie i w krótkim czasie zbudować rozpoznawalność marki? Wiedzą w tym zakresie podzieli się Barbara Przybycień. Film promujący hotel Elements z jej udziałem podbił internet. O narzędziach skutecznej promocji usług hotelowych opowie razem z Sylwią Elias.
Jak widzi nas klient? Kiedy i dlaczego decyduje o podjęciu lub zaniechaniu zakupu? Kiedy jesteśmy lub przestajemy być dla niego wiarygodni jaka dostawca usług i produktów? Te zagadnienia w wykładzie poruszy Agnieszka Pełka-Szajowska z Concordia Design. Ekspertka poprowadzi także prelekcję "Umysł klienta w marketingu i sprzedaży czyli mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych i budowania lojalności".
O wyzwaniach operacyjnych i receptach na sukces w zarządzaniu usługami hotelowymi housekeepingu i gastronomii powiedzą Karol Brześkiewicz i Maciej Lipnicki - dyrektorzy generalni dwóch spośród pięciogwiazdkowych hoteli należących do Górskich Resortów.
Uczestnicy będą mieli okazję, aby wziąć udział w prezentacjach dotyczących m.in. o roli rzemieślniczych producentów i produktów w świecie zdominowanym przez konglomeraty oraz o wpływie rozwiązań audio-video na rentowność hoteli i doświadczenie gości. Wystawcy zaprezentują rozwiązania i produkty dla hoteli, restauracji, pensjonatów i punktów gastronomicznych.
Wejście na wydarzenie jest bezpłatne dla osób związanych z sektorem HoReCa. Obowiązuje rejestracja. Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.horecaexpo.pl.