NAŁ BIO - innowacja w segmencie napojów
Producent marki Nałęczowianka wprowadza do swojej oferty napój NAŁ BIO w dwóch wariantach smakowych i butelce o poręcznej pojemności. Dzięki zawartości naturalnych aromatów i cukru trzcinowego, niskiej kaloryczności oraz czystemu składowi produkt wpisuje się w nowe trendy na rynku napojów.
Zainteresowanie konsumentów produktami o dobrym, prostym składzie rośnie. W odpowiedzi na nowe trendy Nestlé Waters, producent marki Nałęczowianka, poszerza swoje portfolio o innowację - napój NAŁ BIO. Nowość dostępna będzie w dwóch wariantach smakowych: cytrynowo-limonkowym - dla fanów połączenia kwaskowości cytryny i limonki ze słodyczą pochodzącą z organicznego cukru trzcinowego oraz brzoskwiniowym - dla osób poszukujących owocowego orzeźwienia z nutą dojrzewającej brzoskwini.
NAŁ BIO nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów. Dzięki zachowaniu tylko czterech składników innowacja wpisuje się w trend produktów Clean Label. Co więcej, wyróżnia się niską kalorycznością - w jej składzie znajduje się tylko 1,6 g organicznego cukru trzcinowego, tj. 28kJ w 100 ml.
Produkt dostępny będzie w poręcznych butelkach o pojemności 0,5 L. Nie bez znaczenia jest też surowiec, z którego butelki są wykonane - lekki plastik PET. Tym samym NAŁ BIO wpisuje się w trend nieustannie zyskujących na popularności formatów "na drogę", mogących towarzyszyć konsumentom zawsze i wszędzie. Co istotne, butelki PET w pełni nadają się do recyklingu - ważne tylko, by po opróżnieniu zostały wyrzucone do odpowiedniego, żółtego kosza.
- Rośnie świadomość konsumentów, że regularne picie wody pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia, które umożliwia normalne funkcjonowanie organizmu - uprawianie aktywności fizycznej, efektywną pracę, realizację pasji i pragnień. Wiemy jednak, że czasami konsumenci mają ochotę napić się czegoś innego, niż czysta woda - po prostu dla przyjemności samego smaku. Poszukują produktu, po który będą mogli sięgnąć bez wyrzutów sumienia. Wierzymy, że NAŁ BIO będzie odpowiedzią na te potrzeby. - mówi Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka.