ZAiKS o znaczeniu muzyki dla restauracji. Rusza kampania Muzyka Napędza Biznes
Kampania Stowarzyszenia Autorów ZAiKS, Muzyka Napędza Biznes, podkreśla znaczenie odpowiedniej oprawy dźwiękowej oraz dostarcza zarządzającym restauracjami marketingowych narzędzi. Udowadnia, że bezlicencyjne brzmienia działają znacznie gorzej. Kampania pokazuje, że odpowiednia muzyka zwiększa o ponad połowę szanse na zakupy, polecenia i powroty klientów. Właściwe utwory mogą zwiększyć przychody o 20%, a długość pobytu klientów o 30%. Wyróżnione badania pokazują również, że darmowa muzyka to złudna oszczędność. - Darmowa muzyka to droga na skróty, może prowadzić wręcz do spadku obrotów - mówi Paweł Michalik, dyrektor ds. rozwoju Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Na stronie MuzykaDlaBiznesu.pl można znaleźć bogatą bazę wiedzy, w tym wideo wywiady z przedsiębiorcami z różnych branż usługowych.